Dag 7 - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Anita en Jeroen Snijder - WaarBenJij.nu Dag 7 - Reisverslag uit Clearwater, Verenigde Staten van Anita en Jeroen Snijder - WaarBenJij.nu

Dag 7

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita en Jeroen

04 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Clearwater

Dag 7
Vanacht goed geslapen, maar een kingsize bed ligt toch wel wat lekkerder. Dit bed was ongeveer 1.30 breed. We hadden er dan wel twee van, maar om dan allebei een eigen bed te hebben....,
Nou, nee!
Het ontbijt was weer goed. Vandaag voor het eerst in Amerika dagverse melk. Heerlijk.
Dan op weg naar Clearwater. Een rit van twee uur. Onderweg een tussenstop bij "Muscle Car City". Een automuseum. Ontzettend veel mooie auto's gezien en vooral die uit de Rock&Roll tijd. Super!
Op diverse auto"s stond "Don't touch me unless you're nude". De verleiding was groot, maar toch maar niet gedaan. Nog even een kop koffie en dan weer door.
De omgeving is soms erg mooi, maar soms lijkt het ook alsof je door Nederland rijdt. Als we dichter bij Clearwater komen worden de wegen weer breder en lopen ze onder en boven elkaar door.
Voor we het weten zijn we in Clearwater en checken we in. Het motel is ok en we hebben weer een kingsize bed. Dan nog even naar de Shopping Mall. Eigenlijk wilden we naar Winter.
Dat is de dolfijn zonder staart uit de film "Dolphin Tale". Die film is echt een aanrader. Maar de tijd daarvoor is te kort. Dat doen we morgen voordat we naar St. Augustine gaan. Ocala slaan we over.
Bij nader inzien is daar toch niet veel te doen. Na de Shopping Mall even wat gegeten. Ik moest daar toch wel even lachen over wat er in de gelukskoekje stond. Het klopt precies. Jeroen had
"Your kindness will lead you to happiness" en ik had "Your independence shall lead you to bold adventures". Nu in het hotel en even lekker uitrusten. Morgen vroeg op, want we hebben een drukke dag voor de boeg.
Till next time. xxx

• 05 Oktober 2014 - 10:33

Thea:

goh moet toch eens vaker mn gelukskoekjes lezen denk ik, hihi,