Dag 2 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Anita en Jeroen Snijder - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Anita en Jeroen Snijder - WaarBenJij.nu

Dag 2

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita en Jeroen

30 September 2014 | Verenigde Staten, Miami

Dag 2.
29 september.
We hebben vanacht heerlijk geslapen. Ik kwam er vanacht alleen achter dat de buren boven ons een beetje doorlekten in de badkamer met als gevolg , dat onze vloer helemaal nat was.
Het ontbijt was een beetje karig. Een droge bagel, toastbrood,een cakeje en wat jam. Koffie en jus.
Om 8.45 uur werden we opgehaald en naar een verzamelpunt gebracht. Daar begon de echte trip door Miami. Eerst naar het "Art Deco" gedeelte. Daar zagen we onder meer het
restaurant van Gloria Estefan en het huis van Versace. Erg mooi om te zien. Toen door naar Coral Gables. Daar staan veel dure huizen, waaronder het huis van Tubbs van Miami Vice. Ook staat
daar het vijfsterren Biltmore hotel. Hierin logeren rijke, hooggeplaatste gasten.
Vervolgens naar Coconut Grove. Hier is veel groen en staan veel uitheemse boomsoorten. Echt super om te zien. De mooiste was de Banyan Tree. De takken van deze boom groeien de grond in
en worden nieuwe bomen.
Daarna door naar Little Havana. Daar hebben we op aanraden van de chaufffeur een Cuban Sandwich gegeten. Erg lekker, maar ontzettend groot.
Toen door naar de boot voor een rondje Star Island. Een eiland met alleen luxe huizen van veelal bekende mensen zoals, Shakira, George Cloony, Sylvester Stallone, Ricky Martin, Madonna,
Mel Gibson en nog veel meer bekende mensen.
Ook staat daar het huis waar de Adams Family is opgenomen. Ziet er echt griezelig uit en staat nu ook leeg. We wilden ook nog op bezoek bij een van die bekende mensen, maar helaas, niemand was thuis.
We hadden heerlijk weer op de boot. Daarna kregen we 2 uur vrije tijd om wat rond te kijken bij de haven.
Daarna weer terug naar Miami Beach. Daar konden we nog heerlijk over het strand lopen. Het water was lekker warm, maar niet zo schoon als ik verwacht had.
We hebben vandaag ontzettend veel gezien. Het was een mooie dag.
Tijdens het schrijven van dit verslag, horen we weer water door het plafond komen. Opnieuw melding gemaakt en we hebben een andere, luxere kamer gekregen.
Morgen gaan we de auto halen en dan op naar Key West.
Welterusten vanuit Miami.