Dag 12 - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Anita en Jeroen Snijder - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Fort Lauderdale, Verenigde Staten van Anita en Jeroen Snijder - WaarBenJij.nu

Dag 12

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita en Jeroen

09 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Fort Lauderdale

Dag 12
Na weer een lekker nachtje is het weer tijd voor het ontbijt. Het ontbijt ziet er goed uit en er is ruimte zat, lijkt wel een feestzaal zo groot. Het weer is al heerlijk en het is net half negen.
We vragen of we de auto kunnen laten staan om nog even naar het strand te gaan wat op 5 minuten afstand ligt. We moeten dit wel doen, want de afsleep kosten zijn erg hoog.
Spullen bij elkaar en op naar het strand.
We wilden er gisteren al kijken, maar toen was het al donker en we moesten over een bruggetje wat omsloten was door bomen en struiken.
Geen goed idee omdat te doen in een buurt die je niet kent. Het is een erg mooi, rustig strand. Parasol op, want ik kan niet zo lang tegen de hitte, handdoeken neer en genieten.
En dat doen we zeker, je hoort de zee en de wind en af en toe een meeuw zalig toch. De hitte valt ook erg mee, want er staat een klein beetje wind.
Na een uur of twee moeten we toch echt gaan want we hebben een aardige rit voor de boeg, ongeveer 3 uur. Het is redelijk druk op de weg. Opnieuw veel wegwerkzaamheden.
Ook weer meer tolwegen, maar dat maakt voor ons niet uit. Onze nummerplaat is geaktiveerd. We hebben een hotel opgezocht uit het coupon boek. Maar bij aankomst kan het meisje
die niet aan ons geven voor die prijs. Er zijn nog maar 3 kamers over.
We kunnen wel tegen de gewone prijs de kamer krijgen. We mogen van het meisje op de computer op zoek naar een ander hotel, maar er is niet veel meer te vinden.
We besluiten dus maar om hem te nemen, want de omgeving ziet er goed uit. Spul dus weer uit de auto en de kamer in. De kamer ziet er opnieuw goed uit.
Deze keten, La Qiunta, heeft mooie hotels. Dan even de omgeving verkennen. Er zijn veel winkeltjes in de buurt. Ook een aantal restaurantjes. We gaan vanavond voor TGI Friday.
Lekker gegeten en ook een keer een normaal portie. Hier is alles onmeunig groot. Als we in het hotel zijn, gaan we alvast op zoek voor overnachtingen in Miami voor de laatste twee dagen.
Dat blijkt niet echt makkelijk, want er is al heel veel vol en de rest is aardig aan de prijs. Een andere optie zou de onder de brug zijn, maar dat staat zo gek als je met een koffer komt aanzetten.
De laatste dagen staan nu dus vast. Morgen gaan we downtown Fort Lauderdale, die is vergelijkbaar met Giethoorn, zeggen de boekjes. Nou, ben er benieuwd of dat klopt.
Niet echt veel spannends beleeft vandaag, maar wel een heerlijk rustige dag. Groetjes voor nu en tot morgen xxx.

• 10 Oktober 2014 - 15:31

Thea:

ola,,, ziet er wederom weer leuk uit...eind weer in zicht, wat gaat dat snel he...hopelijk hebben jullie n paar mooie laatste dagen xx