Dag 6 - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Anita en Jeroen Snijder - WaarBenJij.nu Dag 6 - Reisverslag uit Fort Myers, Verenigde Staten van Anita en Jeroen Snijder - WaarBenJij.nu

Dag 6

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita en Jeroen

04 Oktober 2014 | Verenigde Staten, Fort Myers

Dag 6.
Opnieuw lekker geslapen, alleen heel vroeg wakker.
Ze zijn bezig met een verbouwing en wij zaten net naast de zij ingang. Vanaf 6 uur kwamen de bouwvakkers al naar binnen en slaapt Jeroen daar dwars doorheen. Ook hier was het ontbijt goed te noemen en konden we goed gevuld aan de dag beginnen. Vandaag was de rit erg kort en met een klein uurtje waren we al in Fort Myers, onze bestemming voor vandaag. Opnieuw het couponboekje gebruikt, ondanks dat we erg vroeg waren konden we toch al de kamer sleutel krijgen. Dat was erg fijn, want we wilden gelijk door naar het strand. TomTom aan en op weg. Het is alleen lastig om dat ding in te programmeren als je geen huisnummer hebt. De straten zijn hier erg lang, het komt dus vaak voor dat je dan net aan de verkeerde kant zit. In dit geval dus ook. Maar dan verdwaal je dus wel in een mooie villa wijk zoals Zonnendael uit de Flodder films. Ook leuk om te zien. Dan toch maar eerst door naar Tanger, een outletcenter. Net zoiets als Batavia stad maar dan iets kleiner. Voor mij zelf schoenen gekocht en voor Kev een trui. Omdat er aan die kant ook een strand is, zijn we daar heen gereden. Een erg mooi wit zand strand. We huren strandstoelen en een parasol. Ik vind het toch wel erg heet in de zon. Op de achtergrond live muziek, heerlijk genieten dus. Daarna nog even over de pier gelopen, grappig dat er dan zo maar Pelikanen over vliegen. Toen werd wel weer eens tijd om het hotel op te zoeken. De TomTom heeft het nu wat makkelijker, en zijn we zo weer op de plaats van bestemming. We besluiten om bij het winkelcentrum iets verder wat te gaan eten. Maar als we langs een diner komen, die er van buiten al leuk uitziet, en binnen nog veel leuker, veranderen die plannen al snel. Het is echt bijzonder mooi hoe het er van binnen uitziet. Bij binnenkomst een deel van een oude Amerikaanse auto aan de muur. En de inrichting kan zo uit een oude film komen. Onder andere Elvis en James Dean aan de muur. En ook de stoelen zien er te gek uit. Lekker gegeten en gedronken natuurlijk. Daarna toch nog even een kijkje nemen bij het winkelcentrum, want dan kan het eten ook gelijk zakken. Bij aankomst even een hotel voor morgen geboekt, want in het couponboekje is niet echt iets te vinden voor de bestemming van morgen. Voor nu lekker slapen. En voor morgen “Clearwater here we come”.

• 04 Oktober 2014 - 12:38

Ellen:

Die zin pakt me...de Pelikanen vliegen over!! Wauhhh ik kijk in de lucht hier en zie een mus.

• 04 Oktober 2014 - 20:57

Anita En Jeroen Snijder:

Ja echt gaaf hoor Ellen.

• 05 Oktober 2014 - 10:22

Thea:

klinkt weer leuk... tanger?? dacht ff dat jullie wel heel fout waren gereden, hihi..die pelikanen dat lijkt me zo gaaf..en idd die diner is super vet. heel amerikaans..jammer van de verbouwing aan t hotel. en fijn voor jeroen dat ie er gewoon doorheen maft. x