Aftellen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Anita en Jeroen Snijder - WaarBenJij.nu Aftellen - Reisverslag uit Almelo, Nederland van Anita en Jeroen Snijder - WaarBenJij.nu

Aftellen

Door: Anita

Blijf op de hoogte en volg Anita en Jeroen

25 September 2014 | Nederland, Almelo

Zo nog 3 dagen en dan begint onze reis naar Florida. Ik heb mijn laatse werkdag erop zitten, Jeroen moet vrijdag nog een nachtje.
Dat betekent nog even goed het huis door, wassen en strijken en inpakken natuurlijk. We brengen Kim zaterdag naar het pension.
Nu nog wat details van de reis.
We vliegen zondag morgen en hebben een tussenstop in New York. Daar vandaan door naar Miami. We zijn daar tot en met de 30ste dan halen we de auto op en kan de rondreis beginnen. We hebben een aantal plaatsen opgezocht die we willen bezoeken, maar dat kan tijdens de trip nog veranderen omdat de overnachtingen nog niet gepland staan. Dit is ongeveer het rondje : Miami, Key West, Homestead voor de overnachting na het bezoek aan de Everglades, Fort Myers, Clearwater van Ocala boven in Florida naar de oostkust. Dan naarSt Augustine, Daytona Beach, Orlando, Cap Canaveral, Miami. Als we op tijd het rondje klaar hebben en er een mogelijkheid is willen we ook de Bahamas bezoeken.

• 26 September 2014 - 13:53

Jeannette:

O heerlijk, maar vergeet ook "Star island" niet ....Gloria Estefan woont daar, ook weer jeugdsentiment en voor Jeroen misschien...een "Miami Vice" achtervolging...? liefs Jeannette

• 26 September 2014 - 16:17

Ellen:

Wat een ongelooflijk mooi vooruitzicht!! Geniet ervan en groetjes aan Sonny Crockett;)

• 26 September 2014 - 17:34

Anita En Jeroen Snijder:

Hey dames bedankt gaat vast lukken. Star island gaat vast lukken in die 2 dagen dat we in Miami zijn.